Wymiana tylnej klapki w telefonie Samsung Galaxy S8

189,00 zł

Przebieg naprawy:

1. Odbiór urządzenia

2. Diagnoza usterki

3. Kontakt w celu potwierdzenia naprawy

4. Naprawa usterki

5. Odesłanie urządzenia do klienta

Na każdą naprawę udzielamy gwarancję od 3 do 6 miesięcy

Jeśli chcesz zamówić naprawę telefonicznie zadzwoń 727 937 117

Usługa polega na wymianie uszkodzonej tylnej części obudowy w Samsungu Galaxy S8. Element wymieniany jest na nowy oryginalny.

Cena zawiera: demontaż + wymianę uszkodzonej klapki + montaż

Ilość

Wymiana tylnej klapki Samsung Galaxy S8

Co zrobić z uszkodzoną tylną klapką Samsung Galaxy S8?

Uszkodzenie tylnej klapki w Samsung Galaxy S8 powoduje znaczny dyskomfort w użytkowaniu smartfona. Kruchy materiał może zostać zbity na wiele różnych sposobów – począwszy od upadku z dużej wysokości, poprzez nieświadome zderzenie z ciężkim przedmiotem, a skończywszy na zwykłej degradacji za sprawą długotrwałego użytkowania sprzętu. Etui czy specjalna folia jedynie chwilowo ograniczają problemy związane z korzystaniem z telefonu. Z czasem może dojść nawet do uszkodzenia wyświetlacza!

Uszkodzona tylna klapka w Samsung Galaxy S8 nie stanowi już żadnego problemu! Powierz nam swojego smartfona, a my wymienimy w nim zepsutą, wadliwą część. Nowa klapka poprawi komfort i wygodę korzystania ze sprzętu, a także wpłynie na jego dotychczasowy design. Jak to działa? Nasz kurier odbierze od Ciebie telefon we wskazanym wcześniej terminie. Następnie najlepsi specjaliści firmy dokładnie zweryfikują usterkę i skontaktują się z Tobą w celu ustalenia szczegółów. Po naprawie i przetestowaniu sprzętu, ten zostanie Ci odesłany pod ten sam adres, z którego był odbierany!

Jak wymieniamy uszkodzoną klapkę w Samsung Galaxy S8?

Większość posiadaczy smartfona Samsung Galaxy S8 nie zdaje sobie sprawy z faktu, że uszkodzona tylna klapka może mieć wpływ na działanie całego telefonu. Pęknięta czy zbita szybka nie tylko drastycznie zmienia wygląd aparatu. W zależności od sytuacji, może w negatywny sposób oddziaływać na baterię oraz pozostałe zaimplementowane w smartfonie podzespoły. Szklana, tylna klapka pełni funkcję ochronną, stąd też jej wymiana jest niezbędna, jeżeli doszło do chociażby jej najmniejszej degradacji. Wymiana uszkodzonej klapki w Samsung Galaxy S8 sprowadza się do demontażu części, wymianie jej na całkowicie nową i sprawną, a następnie na montażu telefonu.

Wymiana tylnej klapki Samsung Galaxy S8

Chociaż bardzo często zbita czy pęknięta tylna klapka początkowo nie wpływa na działanie telefonu, stopniowo pogłębiające się uszkodzenia mogą doprowadzić do znacznie poważniejszych usterek. Zaniechanie wymiany tej części może nawet skutkować koniecznością wymiany baterii!

Dlaczego warto wymienić tylną klapkę Samsung Galaxy S8 razem z nami?

Nasza firma bazuje na wysokojakościowych, fabrycznie nowych komponentach, dedykowanych bezpośrednio do smartfonów Samsung Galaxy S8. Działamy szybko i sprawnie, wcześniej diagnozując usterkę. Każda wymiana wadliwego osprzętu kończy się weryfikacją poprawności działania elementu. Nasze usługi serwisowe opatrzone zostały 6-miesięczną gwarancją.

Kiedy wymiana tylnej klapki w Samsung Galaxy S8 jest możliwa?

Wymiana tylnej klapki w Samsung Galaxy S8 jest możliwa w momencie, gdy nie doszło do dalszych uszkodzeń sprzętu – w szczególności degradacji baterii oraz wyświetlacza. O skorzystaniu z usługi warto pomyśleć już na etapie pierwszych pęknięć, obić czy zarysowań szybki. Serwis będzie jednak niezbędny przy całkowitym zbiciu tej części. Oczywiście, jako że wymiana tylnej klapki wpływa na walory wizualne produktu, warto mieć ją na uwadze np. przed ewentualną sprzedażą telefonu, celem podbicia jego ceny.

#G9504

Zobacz także